جی ٹی وی نیٹ ورک
دلچسپ و عجیب

5 دن بعد کمسن برازیلین بچی جنگل سے زندہ برآمد

کمسن

براسیلیا : کمسن برازیلین لڑکی 5 دن بعد دنیا کے سب سے بڑے برساتی جنگل سے زندہ برآمد ہوگئی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق برازیل سے تعلق رکھنے والی 4 سالہ اینا وکٹوریا ساوٓریس کچھ روز قبل کھیلتے ہوئے لاپتہ ہوگئی تھی تاہم اب وہ جنگل سے زندہ برآمد ہوئی ہے۔

اتنے دن کمسن بچی نے پھل کھاکر اور دریا کا پانی پی کر خود کو زندہ رکھا۔

کمسن لڑکی برازیل کے شمالی علاقے سے اس وقت لاپتہ ہوئی تھی جب وہ اپنے بہن کے ساتھ کشتی میں کھیل رہی تھی، بچی کے لاپتہ ہونے پر اہل خانہ خوفزدہ ہوگئے کہ کہیں بچی دریا میں نہ گر گئی ہو اسے تیراکی بھی نہیں آتی۔

اہل خانہ نے فوری طور پر ایمرجنسی سروس کو مطلع کیا جس کے بعد تین تیراکو نے بچی کو ریسکیو کرنے کے لیے دریا میں تلاش شروع کی تاہم کئی دن کی تلاش کے بعد بھی بچی نہیں ملی۔

 رشتہ داروں کا خیال تھا کہ بچی جنگل میں نہیں جاسکتی ممکن ہے شاید مرگئی ہو چار سالہ بچی برازیل کے برساتی جنگل سے برآمد ہوئی۔

یہ بھی پڑھیں: شرارتی بچی کی حرکت نے لوگوں کو خوفزدہ کردیا

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ جس علاقے سے بچی برآمد ہوئی ہے وہاں کوئی خطرناک جانور نہیں ہے جو انسانوں پر حملہ کرے لیکن جنگل دیگر خطرات موجود ہیں۔

بچی کی ماں نے میڈیا کو بتایا کہ وہ اتنے دن پھل کھا کر اور دریا کا پانی پی کر زندہ رہی۔

ماں روزیلیٹ دی سوزا نے مزید کہا کہ وہ ایک صندوق کے اندر بیٹھی تھی لیکن وہ چلنے سے قاصر تھی جسے ایک رشتہ دار نے تلاش کیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا بچے کے اہلخانہ اسے فور طور پر اسپتال لے گئے جہاں اسے کافی دیر تک زیر نگرانی رکھا لیکن وہ مکمل طور پر صحت یاب ہے۔

متعلقہ خبریں