جی ٹی وی نیٹ ورک
اہم خبریں

چین کے ساتھ برطانیہ کا سنہری دور ختم ہو گیا : برطانوی وزیر اعظم رشی سنک کا اعلان

سنہری دور ختم

رشی سنک کا کہنا ہے کہ ہم عالمی معاملات میں چین کی اہمیت کو نظر انداز نہیں کرسکتے، تاہم چین کے ساتھ برطانیہ کا نام نہاد سنہری دور ختم ہو گیا ہے۔

چین کے ساتھ تعلقات کا نام نہاد سنہری دور ختم ہو گیا ہے، یہ کہتے ہوئے کہ بیجنگ کا برطانیہ کے مفادات اور اقدار کے لیے نظامی چیلنج مزید شدید ہو رہا ہے۔

برطانوی وزیر اعظم رشی سنک نے اپنی پہلی بڑی خارجہ پالیسی تقریر میں کہا ہے کہ چین کے لیے برطانیہ کے نقطہ نظر کو تیار کرنے کی ضرورت ہے اور بیجنگ شعوری طور پر ریاستی طاقت کے تمام پہلوؤں کو استعمال کرتے ہوئے عالمی اثر و رسوخ کے لیے مقابلہ کر رہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ واضح ہو جائے گا کہ چین کے ساتھ نام نہاد سنہری دور ختم ہو گیا ہے، جو تجارت سماجی اور سیاسی اصلاحات کا باعث بنے گی۔

یہ بھی پڑھیں : امریکہ نے قومی سلامتی کے خطرے کے باعث مزید چینی ٹیلی کام آلات پر پابندی لگا دی

ان کا کہنا تھا کہ ہم تسلیم کرتے ہیں کہ چین ہماری اقدار اور مفادات کے لیے ایک نظامی چیلنج ہے، یہ ایک ایسا چیلنج ہے جو اس سے بھی زیادہ شدید آمریت کی طرف بڑھتا ہے۔ یقیناً، ہم عالمی اقتصادی استحکام یا موسمیاتی تبدیلی جیسے مسائل میں چین کی اہمیت کو نظر انداز نہیں کر سکتے۔ امریکہ، کینیڈا، آسٹریلیا، جاپان اور بہت سے دوسرے لوگ بھی اسے سمجھتے ہیں۔

رشی سنک نے کہا کہ ان کی قیادت میں برطانیہ سٹیٹس کو کا انتخاب نہیں کرے گا اور بین الاقوامی حریفوں کا مقابلہ بیان بازی سے نہیں بلکہ مضبوط عملیت پسندی کے ساتھ کرے گا۔

متعلقہ خبریں