جی ٹی وی نیٹ ورک
اہم خبریں

گھانا کا زرمبادلہ بچانے کے لیے ڈالر کے بجائے سونے سے تیل خریدنے کا منصوبہ

سونے سے تیل

حکومت کا سونے سے تیل خریدنے کا غیر معمولی اقدام مہنگائی اور زرمبادلہ بچانے کے لیئے کیا گیا ہے۔

گھانا کے صدر مہامدو بوومیا نے سماجی روابط کی ویب سائٹ فیس بک پر اپنے بیان میں کہا ہے کہ حکومت امریکی ڈالر کے ذخائر کے بجائے سونے سے تیل کی مصنوعات خریدنے کے لیے ایک نئی پالیسی پر کام کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگر 2023 کی پہلی سہ ماہی کے لیے منصوبہ بندی کے مطابق نافذ کیا گیا تو، نئی پالیسی ہماری ادائیگیوں کے توازن کو بنیادی طور پر تبدیل کر دے گی اور ہماری کرنسی کی مسلسل گراوٹ کو نمایاں طور پر کم کرے گی۔

انہوں نے وضاحت کی کہ سونے کے استعمال سے شرح مبادلہ کو براہ راست ایندھن یا یوٹیلیٹی کی قیمتوں پر اثر انداز ہونے سے روکا جائے گا، کیونکہ گھریلو فروخت کنندگان کو تیل کی مصنوعات درآمد کرنے کے لیے مزید زرمبادلہ کی ضرورت نہیں ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں : گھانا : بارودی گاڑی ٹکرانے سے زوردار دھماکہ، 17 افراد ہلاک، عمارتیں ملبے کا ڈھیر بن گئیں

اس اقدام کا مقصد تیل کے درآمد کنندگان کی طرف سے ڈالر کی مانگ کے ساتھ ساتھ گھٹتے ہوئے غیر ملکی کرنسی کے ذخائر سے نمٹنا ہے، جس سے مقامی کرنسی کمزور ہو رہی ہے اور مہنگائی میں اضافہ ہو رہا ہے۔

گھانا کے مجموعی بین الاقوامی ذخائر ستمبر 2022 کے اختتام پر تقریباً 6.6 بلین ڈالر تھے، جو تین ماہ سے بھی کم درآمدات کے احاطہ کے برابر ہیں۔ حکومت کے مطابق، یہ گزشتہ سال کے آخر میں تقریباً 9.7 بلین ڈالر سے کم ہے۔

گھانا خام تیل پیدا کرتا ہے، لیکن 2017 میں ایک دھماکے کے سے واحد ریفائنری بند ہونے کے بعد سے ریفائنڈ تیل کی مصنوعات کی درآمد پر انحصار کیا ہے۔

متعلقہ خبریں