جی ٹی وی نیٹ ورک
بریکنگ نیوز

عمران خان کی سیالکوٹ واقعے کے خلاف عشاء کی نماز کے بعد احتجاج کی اپیل

عشاء کی نماز

اسلام آباد : عمران خان کا کہنا ہے کہ ہماری حکومت نے ان کے کسی جلسے کو کبھی نہیں روکا، حکومت کے خلاف عشاء کی نماز کے بعد باہر نکلیں اور احتجاج کریں۔

چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان نے سماجی میڈیا پر جاری ٹوئٹ میں کہا کہ میں آج سیالکوٹ جاؤں گا، کوئی شک نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ امپورٹڈ گورنمنٹ نے سیالکوٹ میں ہماری قیادت اور کارکنوں کے خلاف جو کیا وہ اشتعال انگیز ہے۔ مجرموں کا یہ گروپ ضمانت پر رہا ہے۔ لندن میں ان کے مجرم مافیا باس نے ہمیشہ مخالفین کے خلاف فاشسٹ ہتھکنڈے استعمال کیے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ جب وہ اقتدار میں ہوتے ہیں۔ سپریم کورٹ کا طوفان، ماڈل ٹاؤن قتل، ججوں کو رشوت دینا، این ایس خود کو امیر المومنین قرار دینے کی کوشش کر رہا ہے۔ جب وہ اپوزیشن میں ہوتے ہیں تو جمہوریت کا غلط استعمال کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : مبینہ حکومت کی تبدیلی کی تحقیقات کیلئے صدر مملکت کا چیف جسٹس کو خط

عمران خان نے مزید کہا کہ جب اقتدار میں ہوتے ہیں تو تمام جمہوری اصولوں کو مکمل طور پر تباہ کرتے ہیں، لیکن عوام اب ان پر اٹھ چکے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہماری حکومت نے ان کے کسی جلسے، دھرنے کو کبھی نہیں روکا کیونکہ ہم جمہوریت کے لیے پرعزم ہیں۔ میں آج سیالکوٹ میں ہوں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ میں اپنے تمام لوگوں سے اپیل کر رہا ہوں کہ وہ اس فاشسٹ امپورٹڈ حکومت کے خلاف عشاء کی نماز کے بعد اپنے علاقوں/ شہروں میں باہر نکلیں اور احتجاج کریں۔

متعلقہ خبریں