جی ٹی وی نیٹ ورک
کھیل

پی ایس ایل 2021 کے بقیہ میچز کا 9 جون سے آغاز، فائنل 24 جون کو ہوگا

بقیہ میچز

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے چھٹے ایڈیشن کے بقیہ میچز کے شیڈول کا اعلان کردیا گیا ہے اور لیگ کے بقیہ میچز 9 سے 24 جون تک ابوظبی میں کھیلے جائیں گے۔

16 دن تک جاری رہنے والے مقابلوں میں سے چھ دن ایسے ہوں گے جب ایک ہی دن میں دو میچز ہوں گے جس میں 21 جون کو کھیلے جانے والا کوالیفائر اور ایلیمنیٹر بھی شامل ہے۔

جس دن ایک میچ ہو گا اس دن میچ پاکستانی وقت کے مطابق رات 9 بجے شروع ہو گا جبکہ جس دن دو میچز ہوں گے اس دن پہلا شام 6 بجے اور دوسرا رات 11 بجے کھیلا جائے گا۔

9 جون کو کھیلے جانے والے ابتدائی میچ میں لاہور قلندرز کا مقابلہ اسلام آباد یونائیٹڈ سے ہو گا جو دراصل ایونٹ کا 15واں میچ ہو گا۔

ابتدائی طور پر ٹورنامنٹ 5 جون سے شروع کرنے کا منصوبہ بنایا گیا تھا لیکن لاجسٹک اور دیگر چیلنجز کی وجہ سے لیگ التوا کا شکار ہوئی لیکن اس کی بدولت ٹیموں کو تیاری کے لیے مزید وقت میسر آ جائے گا۔

قلندرز اور یونائیٹڈ نے بدھ کو ٹریننگ کا آغاز کردیا تھا جبکہ بقیہ ٹیمیں آج سے ٹریننگ شروع کررہی ہیں اور ان کھلاڑیوں اور سپورٹ اسٹاف کو اپنی ٹیموں سے ملنے اور ٹریننگ سیشن میں حصہ لینے کی اجازت ہو گی جو 7 دن کا لازمی آئسولیشن میں گزاریں گے اور ان کے کم از کم 3 منفی ٹیسٹ آئیں۔

پی ایس ایل؛ کھلاڑیوں اور آفیشلز کو مانیٹرنگ کیلئے ٹریکنگ ڈیوائس پہنا دی گئی

اس ٹورنامنٹ کو کامیابی کے ساتھ مکمل کرنے کے لیے پاکستان کرکٹ بورڈ نے انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ کے ساتھ مل کر قومی ٹیم کے دورہ انگلینڈ کی تاریخوں میں ردوبدل کیا ہے اور اب کھلاڑی سپورٹ اسٹاف 25 جون کو ابوظبی سے براہ راست انگلینڈ کی پرواز میں سوار ہوں گے۔

قومی ٹیم ابتدائی طور پر مانچسٹر پہنچے گی جہاں سے انہیں آئسولیشن کی مدت پوری کرنے کے لیے ڈربی منتقل کیا جائے گا۔

قومی ٹیم 6 جولائی کو کارڈف پہنچے گی جہاں 8 جولائی کو پہلا ون ڈے میچ کھیلا جائے گا۔

پی سی بی کے چیف ایگزیکٹو وسیم خان نے کہا کہ 2016 میں لیگ کے آغاز کے بعد سے اب تک لیگ نے متعدد چیلنجز کا کامیابی سے سامنا کیا ہے اور یہ ہر سال مزید بہتر مضبوط ہو کر ابھرتی رہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کی پذیرائی اور ساکھ بڑی اہمیت کی حامل ہے، لیگ کے بقیہ 20 میچز کی ابوظبی میں میزبانی ہماری لیگ کے مستحکم ہونے کی واضح علامت ہے اور ہمیں خوشی ہے کہ ہمارے فیصلوں کی بدولت لیگ کا چھٹا ایڈیشن مکمل ہونے جا رہا ہے۔

 

متعلقہ خبریں