جی ٹی وی نیٹ ورک
اہم خبریں

پابندیاں غیر ذمہ دارانہ قرار، چین اشتعال انگیز مشقیں ختم کر کے تناؤ کم کر سکتا ہے : امریکہ

تناؤ کم کر سکتا

واشنگٹن : امریکہ نے دوطرفہ تعاون کو منقطع کرنے پر چین کی مذمت کی اور کہا کہ بیجنگ اپنی اشتعال انگیز فوجی مشقیں ختم کر کے تائیوان پر تناؤ کو کم کر سکتا ہے۔

قومی سلامتی کونسل کے ترجمان جان کربی نے کہا کہ چین کا موسمیاتی تبدیلی اور دیگر مسائل پر مصروفیات کو روکنے کا فیصلہ بنیادی طور پر غیر ذمہ دارانہ ہے۔ وہ سمجھتے ہیں کہ وہ اس چینل کو بند کر کے ہمیں سزا دے رہے ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ وہ دراصل پوری دنیا کو سزا دے رہے ہیں، کیونکہ موسمیاتی بحران جغرافیائی حدود اور سرحدوں کو تسلیم نہیں کرتا ہے۔ یہ واقعی ایک عالمی اور وجودی بحران ہے۔

یہ بھی پڑھیں : امریکہ اور چین کے تعاون کے بغیر اہم عالمی مسائل کے حل کا کوئی راستہ نہیں : اقوام متحدہ

ان کا کہنا تھا کہ دنیا کا سب سے بڑا اخراج کرنے والا ملک چین اب آب و ہوا کے بحران سے نمٹنے کے لیے ضروری اقدامات کرنے سے انکار کر رہا ہے، جو دراصل ہمارے شراکت داروں کو بحرالکاہل کے جزائر میں سمندر کی سطح میں اضافے اور پورے یورپ میں آگ لگنے سے متاثر کرتا ہے۔

کربی نے کہا کہ چین صرف ان اشتعال انگیز فوجی مشقوں کو روک کر اور بیان بازی کو ختم کر کے تناؤ کو کم کرنے کے لیے بہت آگے جا سکتا ہے۔

واضح رہے کہ چین نے امریکہ کے ساتھ اہم مسائل بشمول موسمیاتی تبدیلی، انسداد منشیات کی کوششوں اور فوجی مذاکرات پر تعاون ختم کرنے کا اعلان کیا ہے۔

متعلقہ خبریں