جی ٹی وی نیٹ ورک
کالمز و بلاگز

دنیا کے دس خوبصورت جھنڈے، پاکستان کا جھنڈا خوبصورتی میں دوسرے نمبر پر

پوری دنیا میں ہر ملک کے پاس خوبصورت جھنڈوں کے ڈیزائن ہوتے ہیں ، کیونکہ ہر ملک کا جھنڈا اپنے لوگوں کی شناخت کی نمائندگی کرتا ہے اور قومی فخر کو ظاہر کرتا ہے۔ پرچم نہ صرف لوگوں کی شناخت فراہم کرتا ہے بلکہ ملک کی تاریخ اور روایت کی نمائندگی کرتا ہے۔ قومی جھنڈے دکھاتے ہیں کہ بہت زیادہ خون کی قربانیوں کے بعد انہیں ملک کی آزادی اور خودمختاری حاصل ہوتی ہے ، اور یہ اس قدر کو اٹھاتی ہے جس پر پوری قوم کا انحصار ہوتا ہے۔

جب بھی ہم دنیا کے کسی بھی کونے میں اپنا جھنڈا دیکھتے ہیں ، یہ ہمیں اپنی قوم کی قربانی اور جرات کی یاد دلاتا ہے۔ یہ حب الوطنی ، فخر اور خود انحصاری کی علامت ہے اور قوم پرستی کے جذبات کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ ملک کے عوام کو ایک جھنڈے کے نیچے متحد کرنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہے۔

قومی شناخت کو ظاہر کرنے کے لیے جھنڈا اہم ہے اور جھنڈے کو دور تک دیکھنا واضح ہے۔ مثال کے طور پر اولمپکس کے دوران جب ہر کوئی اپنے جھنڈے اٹھائے وہ اپنے ملک کی تاریخ ، معیار اور قربانیاں دکھانا چاہتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ جھنڈا کسی بھی قوم کے لیے اہم ہوتا ہے۔ یہاں 10 انتہائی ڈیزائن اور خوبصورت جھنڈوں کی فہرست ہے جو ان کے لوگوں کی ثقافت اور تاریخ کی علامت ہیں۔

جھنڈوں کی فہرست:

آسٹریلیا
پاکستان
امریکہ
برازیل
کینیڈا
نیپال
پرتگال
جنوبی افریقہ
سپین
ملائیشیا

یہ بھی پڑھیں: سرگودہ، 500 فٹ لمبا جھنڈا تیار

آسٹریلیا

1901 میں ، آسٹریلیا کا سب سے خوبصورت قومی پرچم سب سے پہلے میلبورن کی شاہی نمائش کی عمارتوں میں لہرایا گیا۔ یہ جھنڈا پہلا اور واحد جھنڈا تھا جسے کھلے عوامی مقابلے میں منتخب کیا جانا تھا۔ یہ جھنڈا آسٹریلوی قوم کے کردار اور فخر کی علامت ہے۔ آسٹریلیا کے جھنڈے پر سات نکاتی ستارے چھ ریاستوں اور دولت مشترکہ آسٹریلیا کے علاقوں کے اتحاد کی نمائندگی کرتے ہیں۔

پاکستان

امیر الدین قدوائی نے پاکستان کا قومی پرچم ڈیزائن کیا اور اس کا ڈیزائن آل انڈین مسلم لیگ کے جھنڈے پر مبنی تھا، پاکستان کا جھنڈا دنیا کا دوسرا خوبصورت جھنڈا ہے۔ جون 1947 میں قائداعظم نے پاکستان کے قومی پرچم کی سلائی کے لیے ماسٹر الطاف حسین سے درخواست کی۔ پاکستان کے جھنڈے کے دائیں جانب سبز رنگ دین اسلام کی طرف اشارہ کرتا ہے اور بائیں طرف سفید رنگ اقلیتوں کی نمائندگی کرتا ہے۔ پاکستان کے جھنڈے میں ستارہ روشنی کی علامت ہے اور چاند ترقی کی نشاندہی کرتا ہے۔

امریکہ

امریکہ کا جھنڈا پوری دنیا کے خوبصورت ترین پرچموں میں سے ایک ہے۔ اس جھنڈے نے دنیا میں اپنا وجود ظاہر کیا جب ہوائی امریکی ریاست بنی۔ پرچم پر پچاس ستارے امریکہ کی موجودہ 50 ریاستوں کی نمائندگی کرتے ہیں۔ تیس سرخ اور سفید پٹیوں میں برطانیہ کی 13 کالونیاں دکھائی گئی ہیں جو ابتدا میں امریکہ میں شامل ہو کر پہلی ریاستیں بنیں۔

برازیل

برازیل کا قومی پرچم دنیا بھر میں اپنے منفرد ڈیزائن اور رنگوں کی وجہ سے پہچانا جاتا ہے۔ یہ دنیا کے 10 خوبصورت ترین جھنڈوں کی فہرست میں شامل ہے۔ 19 نومبر کو ، 1889 میں ، برازیل کے موجودہ جھنڈے کو سرکاری طور پر تسلیم کر لیا گیا ہے پھر برازیل کا موجودہ پرچم برازیل کی سلطنت کے سابقہ جھنڈے کی جگہ لے چکا ہے۔ نیا جھنڈا پرانے ڈیزائن سے اختیار کیا گیا تھا اور برازیل کے پرچم کا مرکزی ڈیزائنر ایک فلسفی اور ریاضی دان تھا۔

کینیڈا

دنیا بھر میں کینیڈینوں کی علامت اور شناخت کینیڈا کا سرخ اور سفید قومی پرچم ہے لیکن کینیڈا میں ہر صوبے اور علاقے کا الگ جھنڈا ہے۔ کینیڈا کا جھنڈا دنیا کے خوبصورت جھنڈوں میں شامل ہے۔ 1921 میں کنگ جارج پنجم نے کینیڈا کے رائل آرمز کے اعلان میں سفید اور سرخ کینیڈا کے سرکاری رنگ کا اعلان کیا۔

نیپال

نیپال کا جھنڈا سہ رخی ہے اور واحد قومی پرچم ہے جو چوکور نہیں ہے۔ کہا جاتا ہے کہ مثلث ہمالیہ کے پہاڑوں کی نمائندگی کرتے ہیں اور وہ بدھ مت اور ہندو مت کی نمائندگی کرتے ہیں۔ پہلے نیپال کے جھنڈے میں سورج اور چاند کے اندر انسانی چہرے ہوتے تھے لیکن 1963 میں ، نیپال کی حکومت نے اسے ہٹا دیا اور جھنڈے کو نیا رنگ دیا۔ نئے نیپالی پرچم پر کوئی انسانی چہرہ نہیں ہے اور اس کی درجہ بندی دنیا کے خوبصورت ترین جھنڈوں کی فہرست میں 6 ویں نمبر پر ہے۔

پرتگال

پرتگال کے جھنڈے کی اپنی تاریخ ہے اور یہ پرچم بہت سی اصلاحات اور تجاویز کا نتیجہ ہے۔ پرتگال کا نیا پرچم پرتگالی بادشاہت پر قابو پانے اور جمہوریہ کے قیام کے ایک سال بعد تجویز کیا گیا تھا۔ جھنڈے پر دو رنگ ، سرخ جنگ کے دوران خون کی نمائندگی کرتا ہے اور سبز رنگ بالترتیب مستقبل کے لیے امید ظاہر کرتا ہے۔

جنوبی افریقہ

سابق اسٹیٹ ہیرالڈ فریڈ براؤنیل نے جنوبی افریقہ کے موجودہ قومی پرچم کو ڈیزائن کیا۔ 1994 کے انتخابات سے پہلے صدر نے کمیٹی کو ایک کام سونپا کہ وہ جنوبی افریقہ کا درست فالگ ڈیزائن کرے۔ در حقیقت ، انہیں ایک ہفتے کے اندر کام مکمل کرنا پڑا۔ براؤنیل نے اس کمیٹی کی قیادت کی۔ انہوں نے اور ان کی ٹیم نے موجودہ جھنڈا تجویز کیا جسے صدر نیلسن منڈیلا نے منظور کیا۔

اسپین

اسپین کا قومی پرچم رنگا رنگ ہے، ہسپانوی پرچم کا موجودہ رنگ 1760 میں منتخب کیا گیا تھا۔ چارلس III نے اس ڈیزائن کو مکمل کیا جیسا کہ وہ دیسی تھا۔

ملائیشیا

ملائیشیا کا جھنڈا جلور جیملنگ کے نام سے بھی مشہور ہے۔ ملائیشیا کا قومی پرچم ایسٹ انڈیا کمپنی کے جھنڈے کی حمایت کی نشاندہی کرتا ہے، مزید یہ کہ پرچم پر سرخ اور سفید پٹی حکومت اور ملک کے 13 رکن ممالک کی مساوی حیثیت اور حقوق بیان کرتی ہے۔

متعلقہ خبریں