جی ٹی وی نیٹ ورک
کھیل

دنیا کی 70% فٹبال تیار کرنے والا شہر کونسا ہے؟

فٹبال

سیالکوٹ: پاکستان میں سیالکوٹ شہر میں کم از کم ایک ہزار فٹ بال فیکٹریوں کا گھر ہے جہاں دنیا کی تقریبا 70 فیصد فٹ بالز بنتی ہیں۔

یہ بھاری پیداوار صوبہ پنجاب کے شمال مشرق میں واقع ایک چھوٹے سے شہر میں کی جاتی ہے، جہاں اس شہر میں آمدنی کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے جس میں لگ بھگ 60،000 افراد روزگار رکھتے ہیں۔

وسیم شہباز لودھی جو بولا گیما پاکستان فٹبال فیکٹری کے منیجنگ پارٹنر ہیں جو ماہانہ 160،000 گیندیں تیار کرتی ہے، نے کہا کہ ، "کورونا وائرس کی وجہ سے فٹ بال کی مانگ میں بہت کمی واقع ہوئی ہے کیونکہ کھیل کے میدان بند ہیں، میچ نہیں ہیں، لوگوں کے پاس کھیلنے کے لئے جگہ نہیں ہے، لہذا خریداروں نے فٹبال کی مانگ میں 70 فیصد کمی کردی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: شاہد آفریدی نے فٹبال کے فروغ کیلئے کمر کس لی

انہوں نے کہا کارکنان بولا گیما پاکستان کی فیکٹری میں فٹ بال کی تخلیق کے تمام پہلوؤں کے لئے قابل احترام ہیں۔ ان کی ذمہ داری میں گرم ربڑ کی چادریں کاٹنے اور مولڈنگ میں شامل کرنے کے لئے 20 ہیکساون اور 12 پینٹاگون جو بال کے بیرونی حصے پر مشتمل ہوتے ہیں شامل کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ، ایف آئی اے سے منظور شدہ بولا گیما اپنی گیندوں کو امریکہ میں 100 ڈالر میں فروخت کرسکتا ہے، کچھ مزدوروں کی ماہانہ اجرت سے جو انہیں سیالکوٹ اور پاکستان میں بناتے ہیں 2018 میں پچھلے ورلڈ کپ سے قبل 37 ملین سے زیادہ فٹ بال گیندوں کو پوری دنیا میں برآمد کیا۔

متعلقہ خبریں